Tio saker ni kanske inte visste om mig!

  1. Jag hatar tunnlar eller såna man kör igenom med bil, det känns som att jag inte ska hinna ur tunneln i tid och att något fasansfullt ska hända.
  2. Jag älskar Hungerspelen, seriöst, jag har en stooooooooor vägg med posters och intervjuer från Hungerspelen, jag har sett filmen och läst alla böckerna.
  3.  Jag har inga hela syskon, men mina två yngre bröder ser jag som mina riktiga för dom är enda syskonen jag har och dom har levt med mig så länge jag minns.
  4. Min första mobil varade bara i en helg, när jag kom hem från pappa hamnade den i tvätten för att mormor envisades med att tvätta min jacka :)
  5. Jag sover med en sällskapssjuk hund varenda natt, förutom när jag är bortrest, enligt mamma står hon och gråter utanför min dörr för hon vill in och krypa in under täcket hos mig.
  6. Jag är lite mer kattmänniska än hundmänniska, jag har omgetts av katter i hela mitt liv och har fortfarande katter.
  7. Jag brukar få 200 kronor i tior i tablettrör av min gammelfarmor
  8. jag är lite av en beliber, tro det eller ej
  9. I julklapp fick jag specialbeställd godis från Grenna.
  10. Det viktigaste för mig är min familj och mina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback