Vilka klädaffär jag handlar mest från och varför

Jag handlar mest på Lager157 och H&M.
Anledning till Lager157: Anledningen till att jag handlar mycket på Lager157 är att det är outlet och då finns det mycket billiga märkeskläder som är fina. Och om man är först med en grej t. ex en söt mussetröja är det inte säkert att alla hinner få tag i en eftersom det är outlet :) Då blir man först med en sak och kanske den enda som har den.
Anledningen till H&M: Anledningen till att jag handlar mycket på H&M är att där finns allt från söta disney-tröjor till coolt leopard. Jag älskar H&M och jag hittar alltid fina kläder och accessoarer när jag är inne där!
 
Andra affärer som är värda att handla på:
Lagerhaus: Mycket udda och färgglada saker där som är sååå söta!
Granit: Som Lagerhaus men utan det färgglada.
Designtorget: Designtorget är en affär där det finns mycket udda grejjer men det är värt att kolla där när man har möjlighet.
Akademibokhandeln: Haha, nu ska jag vara så tråkig att jag föreslår en bokaffär! Men på akademibokhandeln finns små grejjer som inte är böcker och spel och sånt. Där finns fotoböcker, pennor, boklampor och mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback